MINKŠTŲ BALDŲ NAUDOJIMO INSTRUKCIJA

Turinys:

  1. Komfortiškai sėdėti
  2. Audinio dangos priežiūra
  3. Odos dangos priežiūra
  4. Surinkimas ir išrinkimas

-5-

GARANTINĖS PRETENZIJOS sekančiais atvejais negalioja:

-žala padaryta aštriais daiktais, arba naminių gyvūnų

-sutepimai, dėl netinkamos priežiūros

-nudažymas dangos su kita dažančia medžiaga

-žala, padaryta dėl karščio poveikio (karšti daiktai ir skysčiai)

-žala, padaryta dėl netinkamo valymo, ar dėl netinkamų valymo priemonių naudojimo

-neprotingos pretenzijos

-netinkamas naudojimas ir apkrova komforto funkcijos

-žala, atsiradusi patiems remontuojant elektroninius komponentus

-savavališka žala

UŽUOMINA: tinkama vieta Jūsų minkštiems baldams

Parinkite tinkamą vietą. Nežiūrint didelio atsparumo šviesai, danga iš audinio ir odos blunka, jeigu Jūsų baldai stovi tiesioginiuose saulės spinduliuose. Karštis kenkia taip pat. Statykite baldus atitinkamu atstumu nuo šildymo prietaisų.

-6-

GYVENTI SVEIKAI Ko29/Ko30/Ko31 pažymėti modeliai rodo emisijos lygį(klasę) ir atitinka Vokietijos kokybės asociacijos reikalavimus sėdimų baldų kategorijoje.

1.KOMFORTIŠKAI SĖDĖTI

-8-

      BANGŲ IR ĮDUBIMŲ SUSIDARYMAS. Pirmomis savaitėmis minkšti baldai turi prisitaikyti.

       Galima pastebėti bangelių, įdubimų bei kietumo pasikeitimų sėdimame ir atlošo plote. Taip pat

      Viscotex reguoja į patalpų temperatūrą. Pradžioje danga šiek tiek tempiasi, o minkštoji dalis 

      lieka stangri. Tai normalus procesas ir nėra jokio pagrindo skundams. Išlyginkite dangą kairėn ir

      ir dešinėn link porankių.

      UŽUOMINA; Atkreipkite dėmesį, kas kenkia baldams.

      Sėdint, klūpant ar gulint ant atlošo, pagalvės ar pakojo relax elementų gali būti sugadinami karkasas ar jungiamosios detalės. Už tai žala neatlyginama. Sėdėkite tik ant sėdimos dalies ir išnaudokite visą sėdėjimo paviršių, kad naudotųsi tolygiai.

-9-

RANKINĖ REGULIAVIMO FUNKCIJA.

Pagalvėlės reguliavimas.(pasirinkote Elegant, jeigu Jūs išsirinkote Zen, tai pagalvėlė reguliuojama automatiškai). Pagalvėlę abiem rankomis patraukite į priekį. Ji užsifiksuos tokioje pozicijoje, kurioje Jūs paleisite. Norėdami pakeisti poziciją, patraukite pagalvėlę iki galo į priekį. Tik tada atsilaisvina užfiksuota padėtis ir Jūs galite pagalvėlę gražinti į pradinę padėtį.

Kojų pagalvė.(elementas 1G/1GK). Rankiniu būdu galima pailginti iki 20 cm sėdimąją dalį. Ypač populiaru tarp aukštesnių žmonių. Prieš grįžtant į pradinę padėtį, pilnai ištraukti ir tik tada uždaryti.

Maksimalus apkrovimas – 110kg vienai sėdimai vietai.

Smartchair turn (elementai 1U/1UK). Su pasirinkimu TURN, sėdima dalį galima pasukti 90 laipsnių kampu. Paimkite abiem rankom už apatinės dalies ir lengvai pakelkite į viršų. Sėdėjimo dalis atsilaisvina iš užfiksuotos padėties, pasukite lengvai 90 laipsnių kampu. Sukant automatiškai išsileidžia atraminė koja. Maksimali apkrova 110 kg.

-11-

COMFORT FUNKCIJA.Tai automatiškai reguliuojamos jungiamosios dalys – RELAX, MAXRELAX, VARIO arba ZEN, taip pat sėdimos dalies ir atlošo šildymas WARM-UP,

Dėmesio! Suspaudimo pavojus! 1.Prieš naudojant funkciją, įsitikinkite, kad judantis paviršius yra laisvas, priešingu atveju galima sužaloti žmogų ar gyvūną. 2.Elektrine funkcija gali naudotis tik suaugę. 3. Naudokite Komfort-Funkciją tik tada, kai matote visas judamas dalis. Dėmesio!Ištraukiama kojų dalis, dėl per didelės apkrovos gali būti sugadinta. 1. Nesėdėkite ant jos. 2.Išskleiskite šią funkciją prieš atsisėdant, ar atsistojant.

Svarbus nurodymas. Galimybė sugadinti EasyTouch. Aukšta temperatūra arba drėgmė gali sugadinti šią funkciją. Venkite didelių temperatūros pokyčių ir tiesioginių saulės spindulių. Venkite drėgmės. Nevalykite klaviatūros su šlapia šluoste. Jeigu drėgmė pateks į korpusą, sugadins elektroniką.

-12-

KOMFORTO FUNKCIJŲ VALDYMAS.

Naudojami elementai: EASYTOUCH, ALADIN cosycontrol, EASYMOVE
 
3.      EASYTOUCH

„Pultelis“ vertikalioje padėtyje nekreguoja į prisilietimus. Naudojant , padėti ant sėdynės horizontaliai. Tada yra aktyvus ir reguoja. Aktyvuokite klaviatūros apsaugą „easysafe‘, kad ji netaptų žaislu, ar nebūtų netyčia paliesta.

-13-

Kaip veikia EASYTOUCH?
(visose sėdynėse su elektriniu valdymu:1RK,1MK,1VK)
(yra pultelio paveikslėlis). Profiliai. Norimą padėti išsaugoti – į norimą padėti pastatyti, paspausti ant norimos padėties ir sulaukus trumpos vibracijos, laikyti, kol sulauksite ilgesnės. Po ilgesnės vibracijos paleisti. Šildymas. Spaudžiam, kol pradės vibruoti. Trumpa vibracija – įjungti, ilga – išjungti. Komfort –funkcijas ištraukti ir įtraukti. Spausti ant norimos zonos. Pritaikymas užsifiksuoja, kai atitraukiame pirštą. Baldams su ALADIN. Paspaudžiam. Uždarome visas funkcijas visuose balduose. Visas funkcijas sėdimoje dalyje uždaryti. 
-14-
APSAUGOS NUO VAIKŲ ĮDIEGIMAS
Apsaugą įjungti. – 6 sekundes laikyti kartu 1ir 4 mygtuką. Įjungimą patvirtina vibracija.
Apsaugą atrakinti. – perbraukite vienu pirštu nuo vienos pulto pusės į kitą ir tada vėl atgal.
Apsaugą išjungti. – Atrakinkite. 6 sekundes spauskite 1 ir 4 mygtukus. Išjungimas patvirtinamas viena trumpa ir viena ilga vibracija. Apsauga išjungta ir horizontalioje padėtyje pultas reguoja į kiekvieną užduotį.
               Jeigu išjungiame ir vėl įjungiame srovę, tai po 3 sekundžių vibracija primena, kad apsauga nuo vaikų yra įjungta.
Svarbu žinoti. Esant įjungtai šiai funkcijai, po 30 s, atrakinus vėl užsirakina automatiškai. Vėl norint nustatyti ką nors naujai reikia vėl atrakinti.
-15-
2. ALADIN cosycontrol
 

Valdoma smartphone(telefonu) arba kompiuteriu. Sujungiame baldus per wifi su prietaisu. Pultelis turi prioritetą prieš smartphoną. Funkcija, valdoma pultelio, negali tuo pačiu metu būti valdoma telefonu.

3. Valdymas EasyMove mygtukais.

Mygtukai randasi ant atlošo. Naudojimas; ZEN: du mygtukai, galvos atlošo perstatymui. WARM UP:     įjungimui ir išjungimui šildymo funkcijos.

-16-

MĖGAVIMASIS KOMFORTO FUNKCIJA

RELAX (1RK) ir MAXRELAX (1MK). Vienmotorė Relax-funkcija –atsilenkia atlošas, pasikelia galvos atlošas ir kojų pakopa. Dvimotoris Maxrelax-variantas – nusileidžia sėdimoji dalis į patogią poziciją, tada nusileidžia nugaros ir galvos dalys ir pakyla kojų pakopa.

Maksimali apkrova – 110kg vienai sėdimai vietai. Dviejų sėdimų vietų maksimali apkrova 220 kg.

-17-

Vario (element 1V/1VK).Elektriškai reguliuojama sėdynė (vario) išvažiuoja apie 20cm į priekį. Maksimali apkrova vienai sėdimai vietai 110kg.

Pagalvės reguliavimas (option zen). Pagalvė reguliuojama tik elektroniškai. Nemėginkite to atlikti rankiniu būdu. Relax-funkcija (1RK/1MK) pagalvė juda kartu su sėdyne, bet gali būti valdoma ir atskirai nuo sėdynės. Reguliavimo mygtuką EASYMOVE rasite atloše.

ĮSPĖJIMAS: Elektrines ir elektronines keičia ir remontuoja tik specialistas.

-18-

ŠILDYMAS. (parinktis warm-up). Šildo sėdynę ir apatinę nugaros dalį. Šildymą 1MK/1RK/1v reguliuokite su easytouch. Įjungimą ir išjungimą patvirtina vibracija. Visiem kitiem su EASYMOVE-mygtuku. Paspauskite mygtuką. Trumpas pyptelėjimas patvirtins įjungimą. Po 10 min automatiškai išsijungia. Jeigu 10 min laikotarpyje paspausite vėl mygtuką, pasigirs ilgas pypsėjimas ir šildymas tuoj pat išsijungs. Bet kuriuo metu galite vėl įsijungti.

-20-

EASY POVER PAKROVIMAS

 Elementą Akku Easy Pover pakrovimui išimkite iš kišenėlės atlošo antroje pusėje. Prieš išimant išjunkite visas Komfort-funkcijas.

Patikrinti, kiek dar liko talpos. EASY POWER turi LED rodyklę, kuri rodo kiek baterija yra pakrauta. Jeigu energijos nebeužtenka, pasigirta ilgas pyptelėjimas. Geriau to nelaukti. Pakraukite laiku – tai prailgins baterijos naudojimo laiką.

-21-

Pakrovimas. Sujunkite pakrovimo kabelį su baterija ir įjunkite į tinką. LED rodyklė parodo : raudona – baterija kraunasi. Max krovimosi laikas 4-5 valandos/ žalia – pakrauta 100%.

Nenutraukite krovimo proceso, kol baterija nėra pilnai pakrauta!

EASY POWER įdėjimas. Tvarkingai įdėkite bateriją į kišenėlę. Kairėje pusėje yra dvi baltos strėlytės.(1 ant baterijos, kita ant kišenėlės. Jos turi sutapti). Atkreipkite dėmesį, kad baterija iki galo įsistatytų į savo vietą.

-22-

Galimi EASY POWER pakenkimai. Venkite kontaktų prisilietimo prie metalo.

Naudojimo taisyklės. Kraukite toj pat, kai išgirsite pypsėjimą.

  • Bateriją laikyti sausoje vietoje. Vengti drėgmės.
  • Pakrovimas galimas esant +5/+30 laipsnių temperatūrai.
  • Trumpo sujungimo pavojus. Sunaikinant, transportuojant, sandėliuojant baterija turi būti supakuota.
  • Naudokite tik originalų pakrovėją.
  • Nelaikyti baterijos tiesioginiuose saulės spinduliuose arba prie ugnies.

Baterijos sunaikinimas. Nunešti į surinkimo vietą.

-23-

Energijos sunaudojimas. Vidutinis pajėgumas. 65kg sveriantis asmuo gali Relax 140 kartų išskleisti ir vėl suskleisti. Didesnio svorio asmenims pajėgumas atitinkamai mažėja. Energiją naudoja ir WARM UP funkcija. Ir nenaudojant energija naudojasi pakrovimo funkcijos stebėjimui. Gali būti, kad po atostogų teks vėl pakrauti. Nepriklausomai nuo naudojimo, kas du mėnesius pakraukite pilnai.

-24-

PIRMA PAGALBA

 Kaip ir kompiuteriams, gali būti, kad programą reikia restartuoti (atnaujinti).

-išjunkite iš rozetės, arba išimkite bateriją.

– prie kiekvienos sėdimos vietos spauskite mygtuką tris sekundes, kad pilnai iškrauti.

– vėl prijunkite prie tinklo.

-palaukite penkias minutes, kol sistema vėl pilnai suveiks.

-visas elektriškai atidaromas ir uždaromas sistemas (sėdynes, pagalves…) pilnai perstatykite.

-25-

SIGNALŲ PAAIŠKINIMAS

Easymove – mygtukai: 1xpyptelėjimas – įsijungė šildymas

                  1x ilgas pyptelėjimas – šildymas išsijungė

                  1xčirškiantis(šnypščiantis) signalas – šildymas negali įsijungti/ išsijungti

Easytuoch. 1xvibracija –įrašyta pozicija atgaminta/šildymas įjungtas/apsauga nuo vaikų atjungta/visos konforto funkcijos išskleistos.

         1xilga vibracija – šildymas išjungtas/ konforto funkcijos suskleistos (suvažiavusios).(tik Option aladin)

          1x trumpa ir 1 ilga vibracija. Funkcijos įrašytos/ apsauga nuo vaikų aktyvuota.

2xvibracija – apsauga nuo vaikų yra aktyvuota, arba automatiškas ištiesimas negalimas, nes jau ištiestas, arba yra įjungta apsauga nuo vaikų.

Baterija(Akku) – 1xpyptelėjimas – nepakankamai pakrauta. Ko daugiau išsikrauna, tuo dažniau pypsi, kol pereina į nenutraukiamą signalą. Nelaukite to, pakraukite.

-26-

PIRMA PAGALBA (baldams)

  1. Neveikia Komfort-funkcija ir nėra jokių signalų. (neturiu lapo)
  2. Neveikia Komfort-funkcija, bet signalai veikia. (neturiu lapo)

-27-

  • Negalima užfiksuoti norimas pozicijos.
  • Įjunkite sistemą iš naujo.
  • Jeigu Jūs pasirinkote Aladin, patikrinkite nustatymus ir atšaukite profilius.
  • Jeigu negalima atšaukti profilių, tai išsaugokite juos dar kartą.
  • Jeigu tai vis dėlto nepavyksta, kreipkitės į pardavėją ar gamintoją.
  • Aladin nėra ryšio su tinklu (tarp sofos ir App)
  • Patikrinkite ar Aladin-App turi atnaujinimo funkciją. Instalioukite ją.
  • Įjunkite sistemą iš naujo.
  • Nėra ryšio tarp namų interneto ir App ir sofos.
  • Instaliuokite atnaujinimą Aladin-App, jeigu jis yra.
  • Įjunkite iš nauji maršrutarizatorių.
  • Patikrinkite namų tinklo nustatymus ir slaptažodį.
  • Startuokite sistemą iš naujo.

ATKREIPKITE DĖMESĮ: maršrutarizatoriui reikia laiko, kad vėl pasikrautų. Sofa ieško tinklo apie 2 min. Gali būti, kad maršrutarizatorius dar nesiinstaliavo ir sofa neranda tinklo. Leiskite pirma maršrutarizatoriui pasikrauti ir tik tada startuokite sofos sistemą.

-28-

      6. App turi ryšį su baldais, bet veikia ne visai tiksliai.

       – Instaliuokite atnaujinimą Aladin App.

       – Startuokite sistemą iš naujo.

  • App turi ryšį su baldais, bet visiškai neveikia.
  • Kreipkitės į pardavėją, ar gamintoją.

                                    -32-33-

II. AUDINIŲ PRIEŽIŪRA

Patarimai, kurie leis prailginti Jūsų minkštų baldų gyvenimą.

  1. Pumpuravimasis. Pirmomis savaitėmis gali atsirasti pumpuriukų. Pašalinkite juos kaip nuo vilnonių megztinių, geriausia su pūkų surinkėju.
  2. Šešėliavimosi atsiradimas. Mikropluošto, Chenille ir veliūriniuose audiniuose sėdimoje dalyje galimas šešėliavimas, tai visai normalu. Galima šukuoti su šepečiu į visas puses.
  3. Patalpų drėgmė ar sausumas. Sausose patalpose dirbtinio pluošto audiniai įsielektrina.Ir Jums. Ir Jūsų sofai bus gerai, jeigu stipriai šildomose patalpose pasirūpinsite tinkamu patalpų drėkinimu.
  4. Spalvų skirtumas. Ką nors užsisakant vėliau, atkreipkite dėmesį, kad atitiktų spalva. Gamyboje keičiasi spalvų intensyvumas, o ir Jūsų turimas baldas su laiku nublunka.
  5. Dažymas. Atkreipkite dėmesį, kad daugelis rūbų gali dažyti.Pvz.: džinsai. Tokį nusidažymas galima pašalinti tik profesionalų pagalba. Retais atvejais dažo ir baldai. Jeigu apmušalai raudoni, tai pirma išmėginkite su balta medžiagos atraiža, o tik tada statykite prie baltos sienos.

                                    -34-35-

Priežiūra ir valymas

1.Priežiūra.  Dulkes, trupinius, pūkus pašalinama su dulkių siurbliu. Nelaukite didelio užterštumo. Išvalyti stipriai nešvarius paviršius yra sunku, ypač šviesių audinių.

– nusiurbkite kiekvieną savaitę

– rinkitės silpną siurbimo stiprumą ir tam skirtą antgalį

– veliūrui naudoti antgalį su minkštu šepetėliu

2.Generalinis valymas. Du kartus metuose baldus turi išvalyti minkštų baldų priežiūros specialistas, tam, kad pašalintų riebalų daleles. Jeigu ryžtatės valyti patys, naudokite baldų valymo putas ir sekite visus nurodymus. Išmėginkite priemonę ant nemetomos dalies, leiskite pilnai išdžiūti ir tik tada imkitės darbo.

3.Pagalvių užvalkalai. Atiduokite į sausą valymą. Prieš atiduodant atkreipkite dėmesį į etikečių nuorodas. Išimtis: Odinius ar dirbtinės odos užvalkalus niekada neduokite į sausą valymą.

                                    -36-37-

Dėmių valymas

Plokščias audinys

Plokščias audinys mūsų kolekcijoje yra:

  • RIVANO (100% polysteris, t.y. dirbtinis pluoštas)
  • SCALA (81% polisteris, 15% medvilnė, t.y. dirbtinis ir natūralus pluoštas)
  • MONA (85% polisteris, 10% medvilnė, 5% poliamidas)
  • TESINI (76% polisteris, 16% viskozė, 8% linas)

Buitinių dėmių valymas:

  • Veikti greitai. Šviežios dėmės išsivalo lengviau. Turėkite namuose visada minkštų baldų valymo šampūno.
  • Pašalinti priežastį. Pašalinti dėmės šaltinį su šaukštu, jeigu skystis su drėgmę sugeriančia šluoste. Netrinkite tik tapšnokite, kad neįtrintumėte į audinį. Nenaudokite spalvotų sevetėlių, jos dažo.
  • Valymas ir išplovimas. Su kempinėle ar šluoste uždėkite valymo priemonės – nuo krašto į vidurį. Atsargiai valome dėmę. Išplaukime visą paviršių su švariu vandeniu. Atkreipkite dėmesį, kad išplautumėte visą valymo priemonę ir neliktų pamuilių likučių.
  • Išdžiovinti,  Esant galimybei, džiovinti lauke, geriau per naktį, nenaudoti feno, ar ko nors panašaus.
  • Nenaudoti garinių valytuvų, jie netinka minkštų baldų valymui.

-38-39-

Mikropluošto audinys

Audiniai iš mikropluošto mūsų kolekcijoje:

-RAVELLO ( sluoksnis 100% polisteris, sluoksnis 100% medvilnė, padengta apsauginiu nuo dėmių sluoksniu)

– GRIMALDI (sluoksnis 100% polisteris, sluoksnis 100% medvilnė)

– HIPPO (( sluoksnis 100% polisteris, sluoksnis 100% medvilnė, padengta apsauginiu nuo dėmių sluoksniu)

Buitinių dėmių valymas:

  • Veikti greitai. Drėgnos, šviežios dėmės valosi geriau, negu įsisenėjusios. Turėkite visada baldų valymo šampūno ir sekite nurodymus.
  • Pašalinkite priežastį. Pašalinti dėmės šaltinį su šaukštu, jeigu skystis su drėgmę sugeriančia šluoste. Netrinkite tik tapšnokite, kad neįtrintumėte į audinį. Nenaudokite spalvotų sevetėlių, jos dažo.
  • Valymas ir išplovimas. Su kempinėle ar šluoste uždėkite valymo priemonės – nuo krašto į vidurį. Atsargiai valome dėmę. Išplaukime visą paviršių su švariu vandeniu. Atkreipkite dėmesį, kad išplautumėte visą valymo priemonę ir neliktų pamuilių likučių.
  • Išdžiovinti,  Esant galimybei, džiovinti lauke, geriau per naktį, nenaudoti feno, ar ko nors panašaus.
  • Nenaudoti garinių valytuvų, jie netinka minkštų baldų valymui.

-40-

Dirbtinės odos priežiūra

NEVADA – dirbtinės odos priežiūra labai paprasta. Dauguma dėmių išsivalo su paprastu vandeniu.

Naudokite švarią šluostę, kad nebūtų likę valiklių pėdsakų.

-41-

AQUACLEAN

Aquaclean technologija tai inovatyvi apsauga nuo dėmių. Audiniai, apdirbti šia technologija, padengiami nematomu apsauginiu sluoksniu, kuris apsaugo audinį nuo dėmių įsiskverbimo. Dėka šios technologijos tokios dėmės, kaip vyno, rašalo, riebalų, padažų, šokolado šalinamos tik vandens pagalba.

Šia technologija padengti šie audiniai:

– CAMINO

– NEVIO

– VELLUTI

– KALEIDO

Dėmių valymas.

  • Pašalinkite nešvarumų liekanas.
  • Dėme sudrėkinkite vandeniu. (drėgnos šluostės pagalba). Minutėlę palaukite.
  • Su šluoste valykite dėmę sukamaisiais judesiais. Jeigu dėmė neišsivalo, pakartokite viską iš naujo.
  • Specialioms dėmės (pvz flomasteris) naudokite neutralios ph muilą.

-42-43-

Q2 AUDINIAI SU HITEX-PLUOŠTU

Q2-medžiaga susideda iš novatyvaus Hitex-pluošto, kuris garantuoja lengvą priežiūrą ir dėmių valymą. Apmušalų audinys turi Q2 kokybę: skalbiamas, lengvai prižiūrimas, neblunkantis. Malonus odai, be cheminės apretūros  (apretūrà [vok. Appretur < pranc. apprêter — apdailinti], odos ir avalynės apdailos medžiaga — tirpalas, sudarytas iš plėvėdario (kazeino, šelako, akrilinės dervos), skiediklio (vandens, spirito), tirpiklio (acetono, etilacetato), plastifikatorių, pigmentų.)

Praktiškai, reklamacija negalima. 5 metai garantija.

Audiniai;

  • TONIQUE
  • UNIQUE
  • RUBIQUE
  • CLASSIQUE

Galimi pažeidimai;

  1. Venkite medžiagos kontakto sušildymo prietaisais, kaip šildančios antklodės, šildančios pagalvės ir kiti.
  2. Lipni juosta (Velcro juosta) valant uždengti.

Dėmių valymas.

  • Riebalų ir baltymų dėmės. Pasiruoškite drungną tirpalą iš vandens ir švelnaus skalbiklio. Plaukite didelį plotą su daug vandens. Jau sudžiūvusias dėmes prieš tai sudrėkinti ir palaikyti. Pridžiūvusių nešvarumų nepešti, taip gali būti pažeista medžiagos struktūra. Putų likučius su daug vandens nuplauti ir leisti išdžiūti. Geriausia per naktį.
  • Tirpiklių turinčios dėmės. (tušinukų, lūpų dažų, nagų lako). Įrėminkite dėme acetonu, taip išvengsite dėmės plėtimosi. Apipurškite dėmę acetonu ir su švaria šluoste sugerkite dėmę.

Kartokite tai, kol nebeliks dėmės. Po to nuskalaukite dideliu kiekiu vandens.

46-47-48-49-

NATŪRALIOS ODOS APMUŠALŲ PRIEŽIŪRA

Mūsų oda gaminama iš laisvai gyvenančių galvijų odos. Kiekvieno gyvūno istorija unikali ir tai matosi iš įvairių požymių: randų, vabzdžių įkandimų, strijų, nudegimo žymių .Mes naudojame natūralų rauginimo būdą, todėl ant savo naujos sofos Jūs galite rasti šių požymių. Jie parodo odos tikrumą ir neturi jokio pagrindo skundams. Odos kvapas normalu, po kurio laiko jis dingsta.

Tai normalu/ paveikslėliai/ pažymėjau numeriais/ 1. Skirtingas granuliavimas 2. Spalvos skirtumai 3. Strijų žymės. 4. Venos. 5. Randai 6. Nudegimo žymės.

Odos rūšys. Jeigu nėra informacijos, kokia odos rūšis, atlikite tokį testą. Ant odos užlašinkite keletą lašelių vandens. Jeigu vanduo tuoj įsigeria – tai yra rafinuota Annilin oda. Lieka lašai ant odos paviršiaus – tai pigmentuota oda.

Kassavaitinė priežiūra. Nepriklausomai nuo to, iš kokios odos pagaminti baldai, reikia prižiūrėti kas savaitę,

  • Nusiurbkite su siurbliu, naudokite siurbiant šepetėlį ir mažą pajėgumą.
  • Nušluostykite su drėgna šluoste.

Pigmentuota oda. TRENTINO, MONTANA

Siūlomos PROTEC odos valymo priemonės

  • Kas šeši mėnesiai nuodugnus valymas su PROTECpriemonėmis. Sekite naudojimo instrukciją.
  • Po valymo leiskite išdžiūti. Venkite tiesioginių saulės spindulių ir nenaudokite džiovintuvų.
  • Uždėkite odą apsaugančią priemonę. Pvz; PROTEC longlife Care.

Anilin oda, VERDI

Priežiūrai siūlomos PROTEC priemonės. Jas galima nusipirkti www.sofa-shop.net

Valant laikytis naudojimo instrukcijos.

GARANTIJA IR SALYGOS

  ,,Dilata’’ baldų ir aksesuarų salonas pasižymi net tik išskirtiniu, gausiu prekių asortimentu, bet ir užtikrina Pirkėjui aukštą baldų kokybę bei garantuoja produktų ilgaamžiškumą naudojant baldus pagal paskirtį ir laikantis priežiūros bei eksploatacijos taisyklių.

Baldams suteikiama 24 mėnesių gamyklinė garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo dienos.

Garantija suteikiama tik pateikus baldų pirkimą patvirtinančius dokumentus: pirkimo-pardavimo sutartį/pinigų mokėjimo kvitą/bankinio mokėjimo išrašą/PVM sąskaitą faktūrą.

Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės, ištaisyti.

Garantija galioja visoms daiktų sudurtinėms dalims ir jų komplektuojančioms detalėms, išskyrus natūralaus medžio, natūralios odos, bei kitų medžiagų tekstūros ir atspalvio nevienodumams.

Priimant arba savarankiškai atsiimant prekes, Pirkėjas turi iš karto patikrinti jų kokybę, o pastebėjus trūkumus ir/ar pažeidimus nedelsiant informuoti salono darbuotojus. Praėjus 1-2 d.d. po prekių gavimo, pretenzijos dėl prekių kokybės nepriimamos.

Natūralaus medžio ar natūralios odos bei kitų paviršių pokyčiai nelaikomi prekės kokybės trūkumu.

Natūralūs audinio arba odos dėvėjimosi pakitimai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.

Prekės kokybės garantija nėra taikoma, jei pirkėjas ar asmenys, kuriems pirkėjas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, surinkimo, laikymo, naudojimo, sandėliavimo, priežiūros ir eksploatacijos taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu aptarti prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems pirkėjas pardavė prekes, veiksmų.

          UAB Dilata  atsakingiems darbuotojams  su gamintoju įvertinus ir nustačius, jog pretenzijos dėl prekių kokybės ir/arba komplektavimo yra pagrįstos, Pirkėjas pasirinktinai turi teisę reikalauti: per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; nesant galimybei pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke – rinktis alternatyvią prekę.

                       UAB Dilata  nėra atsakinga už gaminio trūkumus, kurie buvo aptarti pirkimo sutartyje, arba apie kuriuos Pirkėjas žinojo ir/arba turėjo žinoti įsigyjant baldą (tokiais atvejais, kai baldai yra įsigyjami iš ekspozicijos, arba su iš anksto žinomais defektais, ir kt.).

Sugadinimai, atsiradę transportuojant/nešant/surenkant baldus nėra priimami.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą  baldų garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

nepateikia baldo pirkimo PVM sąskaitos faktūros, kvito ar kitų pirkimą įrodančių dokumentų;

Pirkėjas nesilaikė UAB Dilata  baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių, baldai buvo transportuojami, eksploatuojami netinkamai ir/arba sugadinti dėl Pirkėjo kaltės;

Baldai nukentėjo dėl ,,Force Majeure”(susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių);

Baldai buvo užpilti vandeniu arba kitu skysčiu;

Baldai nukentėjo nuo gyvūnų;

Baldai buvo remontuojami Pirkėjo arba trečiųjų asmenų;

Baldai natūraliai susidėvėjo ir/arba išbluko.